Rozdíl mezi papírovým letákem a katalogem

3. prosince 2013 v 14:41 | Leták |  Letáky
Papírové letáky či katalogy jsou jedním z marketingových nástrojů jak získat návštěvníky do prodejen různého typu. Jaký je rozdíl mezi letákem a katalogem?

Letáky

Letáky se velmi často vytváří pro rychloobrátkové zboží jako jsou potraviny či sezóní zboží. Letáky jsou na novinovém papíře a vydávané v periodicitě od 1 týdne do jednoho měsíce. Design těchto letáků je obvykle stejný. Letáky vydává například prodejní řetězec Lidl, Tesco, Makro, Obi (zahradní a stavební technika)

Katalogy

Naopak kvalitnější papírové katalogy se zpravidla tvoří pro zboží které má prodejce v nabídce delší dobu, např 1/4 roku a více. Mezi klasické zboží pro které se katalogy vytváří je nábytek, či dovolená. Tyto katalogy bývají na křídovém papíře o gramáži větší než 100g/m2. Každý katalog bývá v mírně jiném designu. Katalogy převážně neobsahují cenu za produtk či zboží, protože se se cena v době platnosti katalogu může měnit. Katalogy vydavá Sconto, CZnábytkář,

Přechod mezi letákem a katalogem

Přechod mezi letákem a katalogem jsou takové tištěné materiály, které mají platnost delší než jeden měsíc, jsou na kvalitnějším papíře a obsahují cenu za produkt.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 BillyIsors | E-mail | Web | 15. března 2017 v 3:19 | Reagovat

wh0cd508792 <a href=http://viagraprice2017.com/>viagra price</a>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama